En ledig lördag...

Jag är ledig i helgen, tjoho. Iof är jag ledig nästan varje helg men den här helgen känner jag inga måsten utan jag behöver bara göra det som tilltalar mig. Idag te.x har jag städat våran soptipp till hem ( ok, ett måste ), sen tog jag och Sigge en tur ut mot alderholmen och lekte i snön och nu ska jag pallra mig ner på stan och byta min allt i allo-tång som jag köpte men som va trasig när jag öppnade!!??? förpackningen, sånt som gör en glad. Men inte deppa över det inte när man har vänner bakom disken som ser till att man får en ny.
Jag känner mig GLAD idag och det kan nog bero på det vackra vädret och att jag känner mig levande för en gång skull. Jag har många mörka dagar så en dag som denna ska jag verkligen ta vara på...

Sambo jobbar men när han kommer hem ska han få en extra stor kram och en extra blöt puss för det är han värd vill jag lova, sen ska han mysa själv med Ciggen ikväll för jag ska på tossefest. :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0