En härlig födelsedagshelg

I fredags på min kära födelsedag hade jag ledigt vilket var skönt. Jag och plupp åkte ut till Ikea för att småshoppa lite ( ni vet, värmeljus och annat skoj ). Jag hade sagt till sambo innan att vi skulle köpa blommor så att folk skulle tro att vi hade gröna fingrar :) vilket vi INTE har. Jag fick tex två jättefina blommor på nyår som har stått framme och lade märke till dom här om dagen. Alltså har dom inte fått vatten sen dess...Så, hem kom vi med massa ljus, fyra blommor med krukor, nya tallrikar och annat krims krams. Sen stod jag hela eftermiddagen och gjorde pajer och hann precis klart tills det ringde på dörren. Jag hade en jättemysig stund tillsammans med mina wonderful friends.
Igår var tjocka släkten på besök ( det är tur att vi bor stort säger jag bara :) ). Jag är så glad över alla fina presenter jag fick. Tack snäll ni...
Tyvärr hade jag fullt upp igår så kameran fick aldrig vara med, men bilder från i fredags kommer här...




Förberedelser...


Min allra goaste Annica, mitt älskade ventilationssystem och peppningsgirl & hennes goa M

Bästaste Fanny och vackra systeryster

Ciggen körde partytricks

Lagfoto

Taktalk

Lips i full gång




Pengar växer visst på träd ;)

Mina fina presenter:

Två stycken armband, ett från svägerskan m. familj och ett från my friends
Nya skinnstövlar ( en present från mig själv ;) )
Ny mobil (NÄHÄ!!, Kommer till Sverige 1 Februari och då blir den min Tender rose, Micke avslöjade det hela)
Presentkort på Stadium på 3,300:- ( Måste ha nya skidkläder, åker ju till åre i mars) från släkten
En orkidée av mor
2000:- hos min frisör. Ska ju lägga i en förlängning hade jag tänkt. present från David, Tabben,Peter och Danne
Ett träd med växande pengar från mina svärpäron
En ny pyamas och trosor från my friends. Pyamasen har jag bott i hela dagen :D


Ja, ännu en födelsedag över, nu tänkte jag klättra vidare till 30...HAHA!!!!


Avslutar med en bild på mig och underbara Fanny. Hon är en stark brud i lyxförpackning vill jag lova.
Tack för att du finns i mitt liv ( iof 20 mil bort snart). En glädjespridare i vardagen är vad du är. Vi ses på stureplan...


Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis i efterskott!

2009-02-09 @ 09:30:13
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Barbro

Grattis i efterskott titta gärna innågongång och

hälsa på oss kram Barbro och Maud

2009-02-10 @ 07:38:52
URL: http://siggesmatte.blogg.se/
Postat av: tessan

hörde de, faaan va najs :D kommer bli jätte skoj!

2009-02-10 @ 20:35:54
URL: http://tessanjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0