Gott slut...

Var på systemet och handlade idag för första gången på väääldigt länge. Är inte där allt för ofta men imorgon är en dag som måste firas så då fick jag (i bitande kyla) bära hem påsar från lovely systembolaget. Busshelvetet var sen och där stod jag med en massa tunga påsar och huttrade. Busschauffören körde ryckigt HELA vägen hem och jag började stark fundera på hur jag skulle reagera om en flaska välte och gick sönder.

Nu sitter jag och väntar på skjuts för idag firar vi lilltosse som fyller år och hennes sambo som fyllde i måndags. Födelsedagar och presenter gör mig glad och att dagen i ära få slå in allt i cellofan gör det hela ännu roligare.
,
Gott slut önskar jag er alla... :D

Kommentarer
Postat av: Tessan Jonsson

Tack för presenterna och kul att du kom :D Vi har alltid lika skoj! GOTT NYTT ÅR på er! Hälsa Micke! Kramar! / Tessan & Henke

2009-12-31 @ 09:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0