Söndag idag då

Jag kan inte mer än att vakna med ett leende på läpparna...
Imorgon gör jag min allra ALLRA sista vecka på Subway. På fredag är det personalfest och sen är min resa över, meningen måste få skrivas...over and out...


I helgen som skulle bli lugn har vi varit på springande fot hela tiden. I veckorna tänker man att "i helgen ska jag bara ta det lugnt". Känner ni igen er?
Sen blir det helt tvärt om.
I fredags fick jag något ryck och tyckte att vi skulle partajja. Det blev Suncity och hej vad vi ångrade oss när vi somnade. Varför, varför utsätter man sig för krogen idag? Jag blir galen på mig själv, men eftersom jag aldrig är där så tänker jag att "den här gången blir det nog skoj eftersom det var så längesedan jag va där". HA! Nej, jag är en stolt toffel.
Vi satt några här hemma innan och det är det som är det trevliga. Att få umgås med vänner, skratta och ha kul, resterande kan jag vara utan.




Nu bor ju vi en bit utanför stan och i fredags hände något stort. Jag fick min sambo att åka B-U-S-S hem. Jag tjatade till mig en tur tillsammans med honom och tillslut gav han med sig. Alltså ni som känner honom VET att detta aldrig skulle ske men som vanligt lyckas jag med saker och ting :D.
Det tog fyra minuter med buss från rådhuset till våran busshållsplats, det är ingen lång resa, praktiskt också. Jag kanske inte har åkt buss på fyra fem år så hej vad tekniken går framåt. Hur gammal ÄR jag egentligen? haha...

Igår vaknade jag vil ett, och på kvällen va vi hos mamma och åt goda kräftor. Soms agt så älskar jag dessa små krabater och allt som hör till så det gick ner :). En trevlig kväll som slutade vi halv två. Då satte vi Sigge i cykelkorgen och cyklade hem mot våra trakter mätta och belåtna...♥
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag åka på bilbilngo, tro det eller ej. Ska försöka sopa hem storvinsten men jag lovar inget

Kram♥


Kommentarer
Postat av: tessan

Hur stor cykelkorg har ni då? hihi

Hoppas att allt är bra m er?

kramar

2009-08-23 @ 20:44:17
URL: http://www.tessansrum.blogspot.com
Postat av: Cammo

Jag vet precis hur svårt det är att få karlar att åka buss. A har störtvägrat sen jag träffade honom för 6 år sen...

Men i höstas när han intagit alldeles för mkt vingelvatten, baxade jag in han på en buss för första gången i vårt 6 åriga förhållande! Inte illa va?

2009-08-23 @ 23:10:26
URL: http://cammo.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Hahaha Tessan. Den är enorm :). Näää men du vet, det är mycket hår så pressar man ner röven så sitter han där sen :)



Cammo: Skönt att du förstår mig :)

2009-08-24 @ 08:15:02
URL: http://siggesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0