Packelurar

Igår fick vi för oss att vi skulle åka till västerås redan idag så nu är jag inne på min fjärde tvättmaskin och ute hänger kläderna på tork.
Jag har lagt fram allting fint på sängen och ska strax packa ner allt i en fin väska (läs ikea-kasse). Så packar jag :). Jag har kommit underfund med att jag aldrig blivit upplärd när det gäller "att packa" så därför blir det såhär. När jag och Micke är och handlar är det nästan alltid han som packar. Så det så
Hunden på tvätt-täppan...
Aja, är iaf i full gång och ska vänta in karln som slutar åtta. Innan dess ska jag promenixa med tossarna och städa det sista. Trodde dagen skulle suga stort men jag fick härligt besök för en stund sedan, så jag slängde ihop en sockerkaka och en kanna med kaffe.
Sååå kul att ni kom :)


Kommentarer
Postat av: mamsen

Ska jag ta åt mej om det där med dålig på att packa. Jag kan försöka reparera det med att jag tar en kurs med dej ;)

2009-08-31 @ 20:32:56
Postat av: mammma

Söta Astrid och goa Tessan!

2009-08-31 @ 20:37:23
Postat av: Ylva

Hej hej! Jag har hittat hit genom syster Lindas blogg och gillar din också ;)

Vart bor ni nu efter flytten?

Ha en bra dag!

2009-09-02 @ 08:03:03
URL: http://yllenylle.blogg.se/
Postat av: tessan

Mysigt m en fika.. åka till valbo nästa vecka om du är ledig och har tid!?

kram kram

2009-09-02 @ 13:22:57
URL: http://www.tessansrum.blogspot.com
Postat av: Camilla

Ha det så bra i Västerås, och njut av din ledighet!!! Den är du värd! Kram

2009-09-03 @ 09:26:08
URL: http://cammo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0