In my hood...

...Har vi massor av vatten. Jag vet inte hur vattnet följer och jag vet inte hur det svänger men jag vet att det leder en rakt ut i havet.
Vi ska ställa oss på kö för en båtplats. Inte för att vi har båt nu men får man en plats att ställa en båt på så kanske vi köper en. Jag har föreslagit en pytteliten båt, kanske till och med en gummibåt (alltså inte en med åror utan en lite större med motor) som vi kan ta ut på lugna vatten. Då ska jag lära mig hitta ordentligt så jag och Sigge kan ta oss ut till stugan helt själv om vi så vill. Ni förstår min sambo, han jobbar jämt så vill man leka så får man göra det på egen hand haha.
Micke håller inte med om en liten båt. Han vill ha något större som kan ta oss på en tur en varm sommardag. Visst kan det vara härligt men jag står fast vid det lilla :)

Som ni ser så har jag ÄNTLIGEN hittat laddaren till min systemkamera så nu ska jag fota lite varje dag. För mig är det terapi och bra sådan  :)





Sigger går under namnet "Gayhund" för jag har gjort en fläta i svansen på honom.

Inatt har jag sovit jättedåligt. Det känns som om det är någon här hemma för det knakar i golven ibland. Jag får panik på sånt där och tror att det är någon som är på väg att mörda mig. Men eftersom vi har en vakthund så BORDE han reagera på om det va någon inne, eller?
Nu blir det måndagsmiddag i soffan tillsammans med tv och filt. Sen ska jag ta ett långt bad innan jag slumrar in för natten (förhoppningsvis)

Kommentarer
Postat av: elly

FRÅGESTUND ;D

Http://TheBeautie.blogg.se



snälla:) vill ha mkt frågor ^^

2009-08-23 @ 01:27:12
URL: http://thebeautie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0