Hej alla!

...Det här trodde ni inte va? Att jag skulle ha bloggat ett nytt inlägg? :D

Tyckte att det va dags att uppdatera lite så att ni hänger med...

Idag är jag världens lyckligaste Sara. Jag är lycklig för att jag och min älskade ÄLSKADE kärlek har varit tillsammans i fem hela år. Tiden går fort när man har kul, så enkelt är det bara.
Jag är världens lyckligaste flickvän och så otroligt stolt över att få vakna bredvid denna underbara varelse varje morgon. Det är en dröm att få spendera mitt liv tillsammans med denna underbara som håller så hårt i mig.



Fem rosa rosor...

Julia badar Micke hemma hos oss just nu :)

Sen har jag en annan glad nyhet att berätta och det är att jag har sagt upp mig från mitt jobb. Eller den glada nyheten är att jag fått ett nytt jobb men det visste jag ju inte när jag sa upp mig men NU vet jag att jag ska starta om min karriär åt ett HELT nytt håll och det kära vänner känns så bra. Min vän Fanny sa att det finns en mening med allt och det känns så sant idag. Jag har länge känt att jag velat gått vidare och sista augusti, då gör jag det...


Här är en "grattis till jobbet"-blomma från mina svärföräldrar :)


Vi har hunnit flytta också och försöker att få iordning allt. Vi trivs jättebra och det är så skönt att slippa stan och allt skit. Nu kan jag sitta och avnjuta en kopp kaffe på baksidan, eller grilla på egen mark, eller bara höra tystnaden. Jag ska försöka lägga upp lite bilder på nya hemmet och kanske blogga lite oftare än vad jag gör. Tror att det kommer att finnas liiiiiiiite mer tid nu på min fritid än vad det gjort den senaste tiden :)

Nu gör vi höst 2009 tycker jag :)

Kram♥


Kommentarer
Postat av: Cammo

Härligt att du är tillbaks på bloggen! Syns imöra!

2009-08-14 @ 22:07:29
URL: http://cammo.bloggagratis.se
Postat av: Sophie

Men ÅÅH va härligt det är att läsa!

KRAM!!!!!!!!!!

2009-08-14 @ 22:50:27
URL: http://sophellsing.blogg.se/
Postat av: Fanny

Världens bästa Sara! Du fick det! I love it! Ringer dig imorrn. puss älskling

2009-08-14 @ 23:30:50
URL: http://fwallmo.blogspot.com
Postat av: Fanny

Världens bästa Sara! Du fick det! I love it! Ringer dig imorrn. puss älskling

2009-08-14 @ 23:31:17
URL: http://fwallmo.blogspot.com
Postat av: Terese

2009-08-15 @ 06:37:22
Postat av: terese

Grattis till nya jobbet! vilket vart det ?

Astrid hann trycka iväg det förra jag skulle skriva därför vart det inget skrivet :-)

Ha det bra



kramar

2009-08-15 @ 06:39:36
URL: http://tessansrum.blogspot.com
Postat av: Louise

Kul =) Ser framemot bilder på huset.

2009-08-15 @ 22:18:58
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: storasys

Finaste systeryster... är så stolt över dig ska du veta. Du ger ofta mig så många kloka ord på vägen. Nya jobbet kommer gå som en dans! Du är så stark!



Nya lägenheten, området och den där delen av stan passar er (och oss ;-)) perfekt!

2009-08-15 @ 22:40:16
Postat av: annika

GRATTIS TILL dig o micke o grattis till jobbet!

nu läre vi fika till veckan !!!!



Puss på finaste sara

2009-08-16 @ 19:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0