Goooodmoorning Monday

...Ibland är jag så mycket över förväntan. Jag har en fruktansvärt dålig självdiciplin men imorse steg jag upp med stormsteg, kopplade hunden och tog en promenad.
Micke skulle ha följt med men efter två pet i armen och två ganska höga rop utan svar gav jag upp och gick ut själv.
Nu sitter jag i soffan och äter frukost och ska STRAX bege mig till jobbet för näst, näst, näst, näst, näst sista gången :)

Ja igår va vi som sagt på bilbingo. Utflykter i alla slag är min grej och jag blev så glad när jag fick åka på äventyr med kusin och moster.
Jag kände på vägen dit att det var jag som skulle vinna idag men hem kom jag 120 kr fattigare.


Sigge fick snällt följa med på denna sväng vilket han tycker är kul.





Eftermiddagens vinnare ser ni här. Hon tutade hem 1500 kronor. I sommar har hon varit på bilbingo fyra gånger och vunnit tre, man kan inte annat än säga grattis :)

Kommentarer
Postat av: Tessan J

hahaha...snygg tjej, Luggen på sne och glass i mungipan.. Kan de bli mer Österfärnebo än den bilden?... på söndag nöjer jag mig inte med nå 1500 :- nej då jävlar ska de bli 23000:- :D

2009-08-24 @ 16:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0