Det här med att vara bakis...

...Igår vaknade jag med det ABSOLUT vinnande konseptet i ämnet baksmälla. Jag som varje "dagen efter" brukar skryta om att jag aldrig känner mig bakfull fick sopa rent alla mina golvytor så det smällde om det.
Fram tills klockan sex låg jag som ett vrak och funderade på om någon hade slagit mig i bakhuvudet med en träpåk?
Tyvärr hittade jag inte minnet där träpåken kom in, men istället hittade jag en massa bilder på rosévin, en äcklig drink, en massa cider, shots och tequila...

Så slutsatsen i storyn är: Skyll dig själv

Vid halv sju fick jag iaf Mcdonalds i mig och sen kröp vi till sängs igen...



--------------------------------------------------------------------------------------------

Idag ska jag på bilbingo med mina små bingotanter och se när Tessan tutar hem storvinsten. Man ska vara glad för sina medspelar men MEN jag säger bara att jag skulle tycka det va kul om någon annan fick känna pengasmak OCKSÅ. Jag ÄR ingen dålig förlorare utan vill bara ha ett jämfördelat spel.


Bingotanten Tres skall idag stoppas...



Imorgon har jag inget jobb att gå till. Nu är det slut på min resa i Subways värld. I 1½ år har jag levt för detta jobb och faktist så kändes det bra i magen när ja tog mina steg ut därifrån. Om två veckor startar min nya resa och det ska bli SPÄNNANDE. Jag ska vila upp mig ordentligt och sitta redo med energin i högsta hugg...




Kommentarer
Postat av: tessan

nog fick ni stopp på mej, men ni vann inget själv hellör... haa! ;P

2009-08-30 @ 18:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0