På en pulsande tur

Vi (iaf jag ) trodde att sexan i hemlingby skulle vara gångbar i början av april men oj så fel jag hade. Till 75 % får du pulsa och halka runt. Iof måste förbränningen ha ökat men humöret går dessvärre åt helt fel håll.
Vi tog oss iaf igenom och sen hem för frukost. Sambo är ledig idag och jag jobbar lördag så då har jag jobbat lite hemma istället.



En sliten arbetare men som har haft tid att kika in hos frissan iaf ;). Dags för blondin igen nu när man ska på semester och håret bleks...

Imorgon ska vi på påskmiddag och jag ser fram emot att träffa lite folk och mysa. Tiden rinner ut i sanden nu på dagarna så lite god mat och härligt sällskap läker alla sår...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0