fyra dagar kvar till helg...

I lördags va vi uppe med tuppen (nästan iaf) och tog hemlingby, och på hemvägen fick Micke den härliga idén att vi skulle åka till Västerås och överraska hans mamma och pappa. Jag har nog aldrig packat en väska så fort i hela mitt liv och hunden tog vi under armen och gick.
Men åh så mysigt vi hade det. Bara min älskade och jag i en bil, klarblå himmel och lite matsäck som vi snaskade på i två timmar. Jag drack en stooooor latte med kanel på och den smakade väldigt bra, speciellt efter en prommis ;).

Det är så skönt att se något annat för en stund. Ett miljöbyte kan göra mycket när man verkligen INTE trivs i sitt hem. Får ångest när alla "vårpyntar" nu. Jag vill också känna trygghet och trivsamhet. Jag vill också vårpynta och ha hemlängtan...
Iaf hade vi två superhärliga dagar tillsammans med mina svärföräldrar som är dom bästa i hela världen.

27 dagar kvar, sen får lilla jag två veckors semester. 11h bort med flyg. Thailand tror jag det heter...



Bild lånad från FRITIDSRESOR

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är inte ett dugg avis på er utlandsresan. Inte ett dugg, inte ett dugg inte ett dugg....

2009-04-20 @ 19:35:39
URL: http://cammo.bloggagratis.se
Postat av: bettan

glöm inte att ha stavarna med dig har hört att thailand är en lååååååååång ö

2009-04-21 @ 15:41:30
URL: http://uffeobettanblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0