En stressande vardag

Varje morgon när jag vaknar så är jag ett litet steg närmare våran härliga semesterresa. Jag blir så glad av att tänka på den (inte flygresan då kanske) och med tanke på hur mycket jag jobbar these days så är det resan som får mig att kliva upp på mornarna.
Härligt att ha något att se fram emot, sånt gillar jag...

Det är inte så mycket annat som händer runt omkring oss nuförtiden utan jag tror vi längtar efter sommaren och lite varmare dagar och självklart min första semester EVER!!!. Jag ska glassa i Juli som jag aldrig glassat förr.
Sista Juni går ju vårat hyreskontrakt ut och då SKA vi ha hittat ett boende. Vi har lite på G men vi vågar inte riktigt hoppas så jag återkommer.
Går det här vägen så är det verkligen sant det där med "plötsligt händer det"  :D


40 Dagar kvar till semester nr 1...Thailand...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0