En födelsedagsvecka...

Det händer inte mycket runt omkring oss nuförtiden, utan våra dagar ser nästan lika ut. Vi går runt och funderar över vart vi ska ta vägen när våran lägenhet går ut sista juni. Det är så nära att vi har ett boende men det känns så långt bort. Och nu vill vi verkligen veta annars måste vi söka oss något nytt och det fort. Det är så tråkigt att gå runt här hemma och yra.
Igår bjöd vi te.x Frida och Danne på middag hemma hos storasyster...haha...vi gör allt för att slippa känna stadslukt. Det va verkligen en trevligt kväll och sånt uppskattas till MAX!!...

Min käresta och sambo fyller 26 (GAAAH) på torsdag och därför åker vi till Sthlm och myser på onsdag. Vi ska bo på hasselbacken och bara njuta. Funderar om skansen är öppet, hur mysigt skulle nte det va?


Detta är snart två år sedan, älsk fyllde 24 hela år.  I Augusti firar vi 5 år tillsammans och jag kan ibland fortfarande undra vart han kom ifrån denna underbara man och räddade mig rakt in i hans armar...


Nu har vi kommit underfund med att vi är hungriga eftersom vi inte ätit middag så nu blir det en visit på Lams... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att husvagnen är ledig då ;)Ha det bra i stockholm.Kram

2009-04-27 @ 23:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0