Upp och ner, ner och upp

Hela vårat liv är helt crazy nu och vi lever som två yra höns. Troligtvis ( kanske, kanske, kanske ) har vi fått vårat hus sålt och därför blir självklart våran nästa fråga vart VI ska ta vägen????
Husköp har vi lagt åt sidan tills världen stabiliserar sig igen och därför har vi börjat rikta in oss på en större lägenhet istället. Vi vill inte köpa en ny utan vi letar en hyreslägenhet som är stor nog att trivas i. Igår fick vi nys om en fyra och självklart yrade vi dit och kikade på den. Helt okej och passande för våran smak. Det bästa är att jag har ca 30 sekunder till mitt jobb...tack tack. Det är en person före oss som har till måndag på sig att bestämma sig och jag HOPPAS, HOPPAS att vi får den...inflyttning i december...

Så nu förstår ni min dåliga uppdatering. Jag jobbar mellan 10-18 varje dag, kommer hem, äter, lägger mig i soffan, går upp och somnar för natten...haha...oh yeah!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

men säänks very much :D... jag ska prata med malin så kan jag ta tag i biljett bokningen... blir det vi tre eller vet du någon mer som vill hänga på ? :) kraaaaam

2008-10-30 @ 20:38:57
URL: http://tessanjonsson.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Läääängtar efter er!! Snart ses vi iaf. Vill ni äta Max med mig :-D ?



Fredagspuss /L

2008-10-31 @ 12:06:45
URL: http://modigamyran.blogg.se/
Postat av: kompis

Hej kompis!

vart då kompis???

nära mig kompis???Coolt kompis!

puss(F)

2008-11-01 @ 09:28:16
Postat av: anna

Oj, håller tummarna för att ni får lägenheten. Kram från anna o grabbarna i nybro - för tillfället...

2008-11-01 @ 17:01:57
URL: http://annasprinsar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0