Sedär ja...

...tror jag har förflyttat mig klart nu... ;)

Klockan är halv två och här sitter jag vid köksborde och ugglar. Jag somnade nästan på jobbet idag av trötthet och det här gör ju inte saken bättre.
MEN, en stor del av en stor sak ha jag lyckats göra och jag tror min sambo kommer att bli överlycklig. Förresten så överraskade han mig idag med ett frisörbesök. I just lööve my man ♥. Här ska slingas hår...



Jag har ställt en ikeapåse med nytvättade sängkläder i på soffan som ska plockas ur men Sigge tog sig an den ch somnade gott...ett tecken på att han kanske också vill gosa sig ner i sängen...

Jag ska faktist krypa ner under täcket nu och slå igen mina blå, börjar nio i morgon och jag känner redan nu hur kul det kommer att bli när klockan ringer...Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Linda

Då är vi två som sitter uppe o ugglar :-)

STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR kram!!

Hälsa Micke o Ciggen

2008-10-22 @ 01:47:59
URL: http://modigamyran.blogg.se/
Postat av: Camilla

Näääemen....har du flyttat tillbaks till gamla bloggen igen eller???

2008-10-22 @ 16:58:58
URL: http://cammo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0