Baksmällan hälsar på

Idag är en sån här dag då man bara skulle vilja dra täcket över huvudet, men jag kämpar emot och har faktist tagit mig till nedervåningen. Även Sigge har fått kissa av sig och nu sitter han nedanför mig och tigger korv som ligger på bordet...

Det blev en lyckad kväll igår med drinkar, rosévin, buzz och singstar...även lite bugg för vissa ;) Tack för en trevlig kväll kära kära vänner :)





Kinamat har jag beställt och det ska sambo få fixa, sen föreslog David bio och det skulle ju vara sååå mysigt sååå...

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååååå ni verkar haft så kul så! Du ses lite sus ut på bilden :-D Snyggast på festen som vanligt!!



LOVE U posssssss

2008-10-26 @ 18:01:58
URL: http://modigamyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0