Vem har slängt in en bomb?

...Hemma hos oss?

För att ta sig in från ytterdörren måste du hoppa över skor, en ikeakasse, flyttkartonger, en dammsugare, skurhink, väskor och mera skor. Lyckas du ta dig igenom kommer du in i ett kök som luktar helvete pga all disk och sen möts du av mer flyttkartonger och en massa skit. I vardagsrummet hänger tvätt på ställningen som står mitt i vägen och sen är det ännu ett lass med flyttkartonger runt omkring. Jag höll på att skämmas ihjäl när det kom tre rörmokare imorse halv åtta...
"ehm...jaha, ja...vi ska flytta..."
Det roliga är att Sigge brukar ligga innanför dörren när man kommer hem men these days ligger han nästan halvvägs inne i köket *haha*...
Det är kaos, kaos och åter kaos. Jag hoppas att mitt sinne stillas till jul. Nä, nog om mitt stökiga hem.

Sthlmsresan var supertrevlig och jag kommer alltid därifrån en erfarenhet rikare. Mycket skratt och supergodmat och mycket jobbsnack, tur att man tycker om sitt jobb. Innan jag åkte hem hade dom awards där jag fanns nominerad som årets manager 2008...
Gissa om jag vann ;)



Nu mina kära vänner ska familjen Lindquist/Jonsson sova. Micke jobbar hela dagarna så vi ses när vi sover. Fast Ikväll har vi faktist spenderat tid med storasyster och det kallar jag kvalitetstid. Mys med sambo OCH familj, inte illa. Jag ser fram emot december, sa till Micke igår att vi inte kan boka in EN ENDA liten grej till. Vi är uppbokade tillräckligt med massor. Bl.a annat ska jag och mina tossar åka till sthlm och se idolfinalen. Vi ska ha en girlsday/night med shopping och idol....DET ser jag fram emot...

God natt ♥


Kommentarer
Postat av: mamsen

Grattis till priset:)Jättekul!!!Kramelikram

2008-11-14 @ 11:53:34
Postat av: mamsen igen

Det fanns ialla fall en liten plats att ställa priset på :) :)

2008-11-14 @ 11:55:23
Postat av: Tessan

Heeej! Grattis! Vad kul att du vann.. härligt att du får uppskattning för all tid du lägger ner :D Kraaaam!

2008-11-19 @ 11:10:37
URL: http://tessanjonsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ser fram emot inflyttningsfesten! ;) Det var ju ett tags en vi träffades nu....vi har haft fullt upp nästan varje helg, och nån helg måste man ju ta det lugnt också!!! Kram!

2008-11-19 @ 17:27:33
URL: http://cammo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0