slut på ledighet

Nu är det onsdag och det innebär jobb. Jag har haft två underbara lediga dagar och tagit igen lite av mig själv. Ibland blir det helt enkelt för mycket och då är det bara att lugna ner sig några hekto.
Var iaf och tittade på en lägenhet på Drottning igår och förmodligen ska vi tacka ja till den idag, om vi har första tjing...
Såååå mina kära vänner, då flyttar vi ifrån vårat hus redan den första december och jag tycker det känns helt okej...tror jag...konstig känsla att flytta...hm...

Nu ska jag cykla iväg till jobbet...


Kommentarer
Postat av: Tessan

hoj hoj! hoppas allt är bra med er! Följer ert lägenhetstittande med spänning, hoppas ni blir nöjda hur det än blir :) Kraaam från oss!

2008-11-05 @ 11:30:50
URL: http://tessanjonsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Sara

Följer din blogg ser att du har det bra du kan väl ringa någon gång/Barbro

2008-11-06 @ 07:34:12
URL: http://siggesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0