Mongotisdag

Idag försvann våran sista soffa så nu har vi absolut inget mer att sitta på, förrutom sängen då...
Jag berättade ju tidigare om vårat matbord vi beställde från Mio som skulle levereras inom en vecka. Jo, tjenare...i söndags ringde säljaren och sa att den skulle komma 17/12. Jag försökte få det hela att gå snabbare och han skulle återkomma igår måndag, men det gjorde han icke. Så jag ringde själv och då svarade kvinnan att V.1 kommer bordet och stolarna

Tack, svarade jag...då kan du mackulera leveransen...fuck Mio möbler...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har shoppat idag utan anledning och egentligen bara onödigt också eftersom jag bara packar ner allt haha men går allt som det ska så får vi ju komma in imorgon ( snälla, låt det gå vägen )


En liten stake från hemtex som på söndag ska bli fylld med mossa och ljus...


...En väska på rea, nya sängkläder till nya sängen och björn borgisar till en kräsen micke som inte har vad som hellst under byssorn...rätt ska vara rätt. AJ!! sa Saras plånbok


Har kommit underfund med att shopping fan i mig är ångestdämpande...HAHA


Kommentarer
Postat av: Camilla

Shopping är det bästa som finns! Får jag inte shoppa mår jag inte bra heller! Hoppashoppas att ni får komma in i lghten snart nu då, och att ni hittar ett bord så vi slipper äta på golvet på nyårsafton! Kram!

2008-11-26 @ 14:27:04
URL: http://cammo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0