Mitt liv just nu...

Jag lever, I do men inte så mycket mer. I det här inlägget ska jag bara klaga på hur mycket vi har att göra och sen ska jag klaga ännu mer på all skit runtomkring oss. Okej, ljuset i tunneln ser jag och där skymtar mitt nya liv men faaan va lång tid det tar att komma fram...;)

Jag och M som i Michael ses bara på sena kvällar + nätter fast då sover vi ju och då innebär det att vi blundar och då ser vi ju inte varandra så....jag och M som i Michael ses bara på sena kvällar. Han jobbar minst tolv timmar varje dag och jag jobbar på min sida av stan. Mellan två och fyra på dagarna cyklar jag hem för att rasta vovve och äta mat samtidigt som jag rensar och packar i flyttkartonger för fulla halsar. Klockan sju när jag slutar cyklar jag hem igen och fortsätter mitt plockande. Helt sjukt hur man kan samla på sig så mycket skit och HELT JÄVLA sjukt att man har saker i skåpen som man inte hade en endaste liten aning om att man hade.
Två omgångar har jag varit på återvinningen med stora lass så jag börjar faktist se slutet i min resning. På lunchen idag sålde jag iväg våran ena soffa och vår fotölj, rumsbordet ligger ute på blocket och matbordet (snart) likaså. Allt ska bort, bort bort...

Fjuuuuuuuuuuuuuuuu, här till det lite roligare...

Vårat nästa hem ligger ca 2 minuter från torget och är på ca 97kvm. Vi har hittat en superfin lägenhet med takterass och andra gobitar som vi inte kunde tacka nej till. Igår va jag in och beställde våran nya soffa och den kommer att bli in i helvete snygg i vårat nya vardagsrum. Jag ser fram emot den dag när jag sitter i min nya soffa tillsammans med tända ljus och en kopp glögg i handen. Änglaspelet ska klinga och allt runtomkring mig ska bara vara tyst, tyst, tyst...
Då mina kära bloggvänner ska jag ta tre ljupa andetag och njuta av min vardag och mitt lugn tillsammans med älskling och lurv. Vi ska mysa in vårat nya hem hela december...


Första december...denna dagen, ett lugnare liv!!


Camilla: Vad sägs om att fira nyår ihop då? ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja det låter väl inte så pjåkigt det inte!!! ;) Jag tror inte vi har nåt på tapeten då, om inte A har nåt som han glömt å berätta för mig, han har dåligt memory karln min vättö....

2008-11-19 @ 22:14:25
URL: http://cammo.bloggagratis.se
Postat av: Camilla

Ja det låter väl inte så pjåkigt det inte!!! ;) Jag tror inte vi har nåt på tapeten då, om inte A har nåt som han glömt å berätta för mig, han har dåligt memory karln min vättö....

2008-11-19 @ 22:17:08
URL: http://cammo.bloggagratis.se
Postat av: Camilla

Ojojoj, jag var in här igår och försöte kommentera och det funkade inte då, men tydligen gjorde det det ändå...i dubbel bemärkelse...hahaha

2008-11-20 @ 16:04:34
URL: http://cammo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0