Lediga lördag

Jag har min älskling hemma idag och imorgon, vilken lycka. Har inte sett röken av honom på hela veckan så imorse väckte jag honom halv nio genom att pilla honom i ansiktet :).
Vi har rensat och rensat även idag, det blev en tur med släp till återvinningen, sen har vi varit och beställt nytt matbord på Mio och det kommer om en vecka så det passade ju oss perfekt.
Sen ringde Micke till han som bor i våran lägenhet nu och kollade om vi inte kunde få flytta in tidigare och som det ser ut nu så får vi kanske det. Fan va najs :) tjihoooo

Jaaa annars myser vi bara runt jag och plupp. Sigge har fått en ny hundkorg idag som han inte ligger i utan bara har hakan på. Ligger nära den men absolut INTE i den. Aja nu har han fått sin tredje hundkorg så nu får det vara nog!!
Sen idag har vi köpt Sceneit som jag ska spöa David på...storstryk ska han få och hör sen!!

Mat står näst på schemat, alltid denna beslutsamhet. Vi har ju inte tillgång till kök längre så det blir hämtmat. Det som snurrar runt våra dagar är Max, Mcdonalds, pizza, kebab och kinamat. SUUUCK. Skulle kunna betala dyrt för lite god husmanskost...aja I hate this funny mess...

Trevlig kväll ♥





Kommentarer
Postat av: Camilla

Har du köpt nya Scene it, eller det vi har??? Jag skulle vilja ha nya...

2008-11-22 @ 19:02:53
URL: http://cammo.bloggagratis.se
Postat av: Camilla

...och nya Abba Singstar så jag kan skråla till lite nytt...hahaa

2008-11-22 @ 19:04:06
URL: http://cammo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0