Hemlängtan

...Så nördig är jag, men att inte få snusa på sambo en endaste gång under hela natten är inte okej...

Har iaf varit en väldig lång dag. Kom fran till Sthlm vi halv tolv och mötte upp resterande. Sen har vi haft möte och nu ikväll hamnade vi på en restaurang på östermalm. Supergod pasta i gräddsås med scampi och bladspenat...mmmm...

Nu ligger jag i sängen och ska packa ihop mina blå. Emma ( min sängkamrat ) duschar sen ska vi sova dom fem timmar det är kvar tills vi ska upp igen...
Kvart över sju tar vi tunnelbanan till stationen sen vidare mot upplands väsby. Mot kvällningen åker jag hem igen så vi hörs väl någon gång efter det :)

Kram



Ehm jo...stod i samma kö som "stjärnorpåisJesperBlomkvist" ikväll, antar att ni vill ta på mig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0