God Morgon på er

Det är så skönt när Mickes klocka ringer före min, då kan jag ligga kvar i sängen och gosa ner mig en stund. Man får liksom vakna i sin egen takt...
Nu ska jag snart bege mig till jobbet och äta lite frukost. David och Peter ska med mig så jag får lite sällskap till morgonkaffet idag.
I helgen är jag ledig och sen mån-ons nästa vecka åker jag till Sthlm för lite träff med chiiifs. Rykterna säger att vi ska åka gocart så jag vet inte hur det här ska sluta....in i väggen kanske...


Pigg tjej ;)


Jaja, ingen rast ingen ro, nu gnäller Ciggen från nedervåningen...kissnööödig



Kommentarer
Postat av: anna

Vad fin du är i den hårfärgen!!!!! Kram leksingarna.

2008-11-07 @ 19:19:36
URL: http://www.annasprinsar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0