Ännu en helg

...har susat förbi...

Jag ligger i sängen och ska slå igen mina blå. Har haft en superledig helg tillsammans med sambo och min familj. Vi har firat Luddepudde som fyllt fyra och kvällen blev väldigt sen men mysigt och skoj, ja det hade vi. Av mig fick han en svart spargris med en dödskalle av strass på. Till det stoppade jag en massa kronor i en dödskallepåse som skulle vara en skatt och som han självklart skulle mata spargrisen med. Tycker det är dags att pojken börjar pensionspara ;)

Idag sov vi VERKLIGEN ut jag och Mikal sen bestämde vi oss för att åka på soffjakt. Vi for ut till mio och sen vidare till härliga köpis för brunch. Vid tre åkte vi ut till papps för lite firande och han blev glad för sin nya digitala fotoram.
Så, nu ligger jag i sängen och har väskan helt opackad. Imorgon klockan tio går mitt tåg till Sthlm så det blir att gå upp i ottan...
Vet bara inte hur jag ska kunna sova utan löve, får snusa på min vän och rumskamrat Sanna istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0