Tordagssup...

Jaa men då var det torsdag ännu en gång. Jag sitter i soffan nu och njuter av ensamhet. Plupp är och tränar och lurvas sover. Vi ska till Berggrenska ikväll och äta god mat och dricka för mycket dricka...
Ännu en dag av vårat spontana liv vi lever plupp och jag.

Annars idag har jag faktist varit ledig ( eftersom jag jobbar lördag ). Min chefshjärna behöver vila lite och ta in allt nytt som jag fångar upp.
Vi har shoppat lite nya kläder till plupp, det behövdes vill jag lova. Själv skulle jag också behöva lite nytt men ska hålla mig tills jag kommer ner till France. Maybe I vill hitta något roligt där istället...


Nej nu blir det till att blunda en svän, sen ska vi hämta David på tågstationen. ÄNTLIGEN lite David i stan. Vi behöver dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0