Positiv stress...

Efter helgen och många mysiga och härliga stunder var vardagen återigen tillbaka...

Jag går i min egna lilla bubbla nuförtiden och pyssla och planerar.
Allting måste bli helt perfekt och jag ska kämpa...
På måndag börjar min första vecka som chef, det blev klart idag...
Så nu är jag inne på min andra "man måste våga för att vinna-chans" i livet. Hejja mig.

I helgen jobbar jag min sista dag på mitt andra jobb. Det är så skönt att äntligen få skriva dom här orden, att det är min s-i-s-t.a dag. Jag har varit med om mycket under mina arbetsår och lärt mig massor, både på gott och ont. Jag har lärt mig hur man ska behandla sin personal på ett bra sätt, hur man ska tolka och se saker från olika sidor och hur man ska ställa sig för att inte bli överkörd. Att få ta steget ifrån dåtid till nutid ska bli helt underbart...

-------------------------------------------------------

Annars då? Jo det ser ut som det blir fest i helgen igen. Jag skulle kunna betala dyrt för att se bilder från förra helgen. Tyvärr togs inga. En blöt fredag som vi skrattar åt ännu. Härliga, härliga brudar...ni värmer hela mitt hjärta...


Nu sömn, imorgon ledighet...

image1085
Hit ska vi i sommar jag och plupp...och bara rå om varandra :D



Kommentarer
Postat av: Tessan Jonsson

STORT lycka till på ditt nya jobb! :D
Hoppas det blir jätte bra!! Jag kommer in och handlar en smörgås av dig :D...Vi måste ses snart! Kraaam!

2008-05-16 @ 08:46:40
URL: http://tessanjonsson.blogg.se
Postat av: momsi

det är ni inte ensamma om serru:D

2008-05-16 @ 14:30:54
Postat av: David

haha... de är ju skitbra.. jag kommer hem nästa vecka så får du suga lite på mig :)

Saknar er också mina små ankungar..

2008-05-17 @ 14:06:23
URL: http://downwithdave.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0