Härliga Söndag

Jag hade verkligen tänkt att sova ut i morse men det hade INTE våran hund planerat. Klockan tjugo över åtta började han och sen va det bara att stiga upp ( vid nio ).
Jag rastade vovve sen gick jag in och gjorde i ordning frukost som jag sen packade ner i min extremt lilla picknick-korg...

Dagens frukost:
- Två kokta ägg
- Hårt bröd
- Yoghurt som är bra för magen
image1074

Micke hade inga planer på att stiga upp så jag skickade detta mms till honom...han kom efter ett tag :D
image1075

Nu ser vi ut såhär...lata och goa. Micke slänger sopor med Johan, jag donar och Ludde spelar tv-spel
image1076


Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt han ser ut när han har huve på soffan. =)

2008-05-09 @ 13:49:25
Postat av: Erica

Härligt med nyttig frukost. Det är samma här. Jag åt müslig (osötad och
fiber-rik) och youghurt (0,5% fetthalt) en banan och grönt té med soyamjölk :D plus en timmes promenad i solen innan det :D

2008-05-10 @ 12:50:40
URL: http://ericagrimberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0