Görliepower

Har precis kommit hem från en gööörlienight tillsammans med Annika och Sanna. Vi startade med middag på Östens Pärla och sen vidare för ett glas vitt på bocken. Min kväll blev som planerat inte så lång så nu sitter jag helt dyngsur hemma i soffan igen...

Vilket väder alltså. Det droppade om mig när jag klev innanför dörren. Glöm nu inte bort att vi har en hårig liten sak som MÅSTE ut i dessa väder. Han har fått leka hamster i en bur idag...( önsketänkande iaf )
Nu ska jag krypa ner med mina prinsar i sängen och myyysa mig in i Plupps armar. Imorgon är jag ledig och då blir det till att småpyssla lite med hemmasysslor och jobbsysslor...
Sweet, sweet sundays...

image1086
Vart tog detta väder vägen?

Kommentarer
Postat av: Lia

Vilken fin bild!
Jag älskar vinkeln!

Kramis!

2008-05-18 @ 17:58:22
URL: http://liaek.bloggagratis.se
Postat av: Saris

Söta hunden längtar efter att bada tror ja=)
Ja vädret är konstig.. kan inte bestämma sig om det ska vara sol elle regn. Igår när jag va på väg till sandviken så regnade det i gävle men slutade vid valbo. Soligt o fint blev det bara sådär mellan valbo o sandviken. Hoppas vi får fin sommar iaf. Får hålla ut lite.

2008-05-21 @ 10:00:46
URL: http://sarriiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0