Fredag...

...Och min visit på jobbet idag blev enligt stämpelklockan 55 minuter. Min mage är helt ur funktion och jag vet, jag får skylla mig själv.
Stress och dålig mat = ond mage...

Helgen blir därefter. Ska jobba i morgon på mitt andra jobb som jag nu ÄNTLIGEN slutar på inom kort. Som det ser ut nu tar jag över som restaurangchef på subway i Gävle och det känns faktist superkul. Har grymt härliga/underbara/snygga och duktiga tjejer som vill arbeta med mig...;)
Jag har mcket att lära på kort tid och därav mitt dåliga bloggande. Mina dagar bara rinner iväg men man måste kämpa för att vinna :D

Så nästa vecka är lite kaosartad och därför blir det vila mage i helgen. Har bestämt ingen utemat utan bara hemmagjord BRA mat.
Proviva är min nye bäste vän...I like :D


Trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Saris

ja det är roligt o få köpa nya saker.. man blir så glad. =)

2008-05-03 @ 19:35:38
URL: http://sarriiis.blogg.se
Postat av: Lollo

Oj resturang chef, du har då vandrat snabbt i karriären =D
Kul! Får komma o köpa macka hos dig nån dag när jag är på stan =)

2008-05-04 @ 16:25:31
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0