Tjoho

Jaaaaa, tror det eller ej så sitter jag på mitt andra jobb nu och försöker hålla upp mina ögon. jag är så sjukt trött. I morse när klockan ringde trodde jag att någon hade slagit mig med en träpåk i huvudet....haha...
Nu vill jag bara hem och dessutom eftersom jag inte kan gå ordentligt får fick micke leka taxi i morse och även nu när jag slutar...


Hoppas, HOPPAS HOPPAS att jag får se nya lilla prinsessan idag, längtar så....
Annars ikväll är vi utbjudna till bomhus...till C & A. Ska bli jättekul :D


trevlig lördag

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad duktig du är som jobbar och jobbar, du får gärna skicka lite pengar på posten om du vill... ;)
hrmf! Men jag skulle nog hellre jobba idag än att tentaplugga.....ingen höjdare.
Ha en bra dag vännen!
~Emelie

2008-03-29 @ 13:16:56
URL: http://www.emsanpemsanemsan.blogg.se
Postat av: Jenna

Bra kändiskoll? Spana in min blogg och Gissa vem den skuggade kändisen är. Ha en bra dag!

2008-03-29 @ 16:07:49
URL: http://jebricaes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0