Tjoho

Jag sitter hemma hos momis utan momsi men tillsammans med lillasyster och sambo. Vi ska baka pizza och kolla på hockey.
Idag på jobbet fick jag en 3kg jalapenoburk tappad på min tå av en medarbetare. Aj och tack sa jag, sen kom smärtan. Rådgivningen svarade att jag hade fått en fraktur på min lilltå så nu blir det till att halta lotta för en vecka eller två.
Men inte ska jag sitta hemma och gråta över det inte. Näää imorgon ska jag låna mina största fiender i hela världen...nämligen lillasysters foppatossor...


image1022
image1024
image1025
Sådan mor sådan dotter...( Mathildas ord )


Igår va vi Raw på Pitchers....Mårten Andersson och Martin Björk bl.a. ...Återkommer med bilder och analys :D


Nu: Pizza

Kommentarer
Postat av: Camilla

Aaaaaaajaaaajjjj....stackars lilla tå...faktum är att jag hade en spricka i min lilltå för typ mer än 5 år sen, det tog ta mig tusan ett halvår innan jag kunde gå i vanliga skor...chippade runt i tofflor hur länge som helst...tur det var sommar och höst...inte lika lätt nu när det är vinter! A är lite halvdäckad av sin stackar miniförkylning, ja du vet han blir ju dödssjuk bara han får lite ont i halsen...han jobbar dock och har ingen feber, så till lördag är han fit for fight...Hittar ni hem till oss?

2008-03-26 @ 20:45:42
Postat av: Lollo

hehe ha så kul i foppatofflorna..
Stackars tå.
Vad lik din mamma var dig på kortet. :-)

2008-03-26 @ 22:23:58
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Soppan

Oj oj är allt jag kan säga. Hur kan Salle balle va så oförsiktig? Han borde få in tekniken bättre när det gäller jalapeñosen.
Pax att stänga kassan imorn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2008-03-26 @ 22:42:19
Postat av: Tessan Jonsson

ja tamefan va olydiga vi var ;)... men när vi gick där på stan så såg vi en unge med en mjukglass..fasen vad gott sa både mor o jag... :) så gick vi till kiosken inne på nian men där fanns det såklart inge mjukglass, så vände vi oss om..så kommer en gubbe med en mjukglass, men vart fan får dom glassarna ifrån sa mamma?? så gick vi runt hörnet och tadaa! :) där fanns dom, för bara 9:- så vi slog till ;)

2008-03-27 @ 14:35:59
URL: http://tessanjonsson.blogg.se
Postat av: saris

Oj oj stakars dig.. jag som trodde min spricka i fingret va jobbig.. lär va jobbigare få den i tån. Jag har ont fortfarande efter 3-4 år. Hoppas du kommer undan lättare.

Ja under påsken blev det jobb jobb o kryssning. Syrran va snäll som ställde upp så jag fick åka iväg på litenen 24h äventyr på havet.


Ha en bra kväll / sara

2008-03-27 @ 17:00:52
URL: http://sarriiis.blogg.se
Postat av: Mathhh

JÄTTEfin på det där kortet, not kidding. eller jo...
:P

2008-03-27 @ 19:17:42
URL: http://matildajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0