Stenskott

Nu sitter jag i bilen tillsammans med Sigge och väntar på resten, snart bär det av till Gävle igen och det ska bli skööönt...
Ja, det som hände bilen var att när vi åkte in i Sthlm så small det till på Mickes sida som fan. Då va det ett stenskott i det värsta laget som prickade våran framruta. Så nu har vi ett hål + en lång spricka i rutan. Åter tackar vi och bockar hjärtligt...
Jag ska lägga in bilder från båtmässan när jag kommer hem ( och en annan bild på sprickan ) men mitt trådlösa internet är så segt så jag ger upp nu...

image984
image985

Kommentarer
Postat av: mormor

Blev jag förvånaaaaaaaaaad!!!!!

2008-03-10 @ 11:22:33
Postat av: mormor

Blev jag förvånaaaaaaaaaad!!!!!

2008-03-10 @ 11:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0