Long time ago...

Jag hinner inte riktigt med dagarna nuförtiden, dom består till stor del av jobb och sömn...
Jag har jobbat hela veckan och jobbar även i morgon, men iaf i onsdags så var jag i väg till Sthlm med Annika och vi hade väldans trevlans...
Dagen började 04,45 då jag klev upp, sen gick tåget mot Craft Foods klockan halv sju. Först lite årlig information och annan inlärning sen fick vi gå på kaffekurs. Så nu är jag "kaffeexpert" ( iaf enligt mitt diplom som jag kommer att få :D )
Efter kaffekursen fick vi en varsin marabou chokladkaka ala 2000g. Den fick vi gå och bära på i centrala Sthlm och på tåget hem...
Dagen blev iaf väldigt lyckad. Jag glömde tyvärr ta med mig mobilen på kursen och jag ångrar det så mycket. Han som höll i den var grym och bjöd oss på olika kaffedrinkar...dumma, dumma mig....

Här var mitt "pass" för dagen...
image1014

Glad chokladtokig Annika...*hihi*
image1015
image1016

På tåget hem...stor chokladkaka tar stooor plats...
image1017

Nu ska jag slå igen mina stora blå. Vi har varit på middag med Mickes familj och haft supertrevligt. Dock somnade jag en stund efter middagen av ren utmatthet men på söndag ska jag sova ut och ladda om batterierna...

God Natt

Kommentarer
Postat av: Natalie B

vilken stor choklad!

2008-03-22 @ 00:18:16
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0