Ledig helg

Tjoho!

Gud va jag är grym på att blogga nuförtiden. Jag har helt ballat ur, I KNOW. Ska försöka skärpa mig men jag tror att bloggtorka och trötthet är en stor faktor till dålig uppdatering.
Iaf är jag ledig i helgen och det är super. Vi ska åka till sthlm idag och gå på båtmässan jag och min pyttefamilj, sen ska vi mysa på hotell och titta på när Carola & Andreas Johnsson INTE går vidare från andra chansen...*höhö*

Ja som sagt så jobbar jag jättemycket och trivs som fisken i vattnet *peppar, peppar*. Så kul att möta mycket folk varje dag och brudarna jag spenderar mina dagar tillsammans med är helt underbara.
Dom gör mig så himla glad och det var länge sedan jag kände mig så pigg en mars...*peppar, peppar*



Annars snurrar det mycket omkring oss. Det är något hela tiden...
Vårat hus ska målas om inom kort och vi håller på att leta upp en målare som vill göra ursäkta utrycket men skiten.
Jag önskar att jag bara kunde knäppa med fingrarna så att det blev klart.
Längtar till vi får pyssla på gården och göra fint, då ska jag ställa till med fest....det lovar jag...
Tiden går konstigt fort och snart är det sommar. En sommar med en lång semester som väntar mig och sambo. Jag längtar redan nu och ser fram emot midsommardagen då vi far mot den franska värmen...


image967
image968

Två bilder från våran fest förra året. Vi hade jättekul, speciellt Tabben som avslutade kvällen med ett varv runt trädet, en vätskeförlust och en tidig soffvistelse...men du vann? Eller hur? :D
image969
image970
 

Kommentarer
Postat av: David

Ja ni ja, kommer ha skönt i utlandet. Men stackars mig som blir lämnad ensam hemma.. Hoppas jag har hunnit flytta till sthlm :D

2008-03-08 @ 11:07:01
Postat av: Tabben

haha ja det är klart att jag vann :D Men var glad att ni var där, för det kommer nog inte att upprepas igen... :)

2008-03-08 @ 13:38:22
Postat av: saris

Mackorna va jätte goda.. Vart så mätt att jag va tvungen att spara den andra.
haha ja våra hundar.. har dom gjort sitt idag?.=) Min är så busig att mina föräldrar ringer mig på jobbet o uppdaterar mig hela tiden idag.
Hoppas du får en trevlig helg i stockholm
Ha det så bra
/Saris

2008-03-08 @ 14:27:21
URL: http://Sarriiis.blogg.se
Postat av: Nicole

Hoppas ni har det bra i hufudstaden : ] Kraam

2008-03-08 @ 15:55:00
URL: http://niickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0