Klagomur

Konstig dag...

Har inte riktigt varit som alla andra dagar. Vaknade vid nio, somnade om och vaknade halv tolv. Städade vårat hem rent och åkte till Valbo en sväng. Hem och på med hockeyn och sen somnade jag igen. Efter hockeyn gick jag ut med vovve och sen somnade jag om...
Min kropp känns ur funktion och har känner mig tokig. Kan bero på all sömn men tog en nypa blutsaft för säkerhets skull. Blutsaft dricker jag när min järnnivå är låg och när min kropp känns svag. Jag har sovit och ätit ( vi ska inte ens gå in på det ) dåligt i snart två veckor så är huvudet dumt....ja då får kroppen lida...

Nu ska vi äta middag tro det eller ej. Vi skulle åka och handla på parkvägen men dom stängde åtta så vi fick kvällshandla på statoil hagaström istället.
Sen blir det säng för imorgon är ledigheten slut och åter jobb...


Jag fick ett superfint påskägg av underbara Fanny i lördags. Hon är verkligen världens bästa Fanny. Sänks bejbi :D 
image1018
Mobilsmycke, fingervantar, chockladägg och en tablettask...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0