Kära kära bloggläsare...

Jag har under dessa dagar fått hälsningar angående inlägget om våran nya båt...

"Åh, ska ni köpa ny båt va trevligt"
" Va coolt med ny båt"
"Fan va najs med en sån båt"

Okej allihopa, nu återgår vi till verkligheten. Självklart ska vi INTE köpa en ny båt för 6 MILJONER KRONOR!!!!???
Hela inlägget var byggt på ironi men det gick tyvärr inte hem *haha*
Jag sitter och skrattar åt er alla och det är så komiskt så...
Vi har inte ens råd att köpa en träeka om vi så skulle vilja...hahahhaa...

Love you guys

Ja och en sak till....Det här skulle bli en lugn helg....HELL NO, give me som subbor :D


Kommentarer
Postat av: Nicole

Måste seeeees snart ? : )

2008-03-11 @ 22:28:53
URL: http://niickis.blogg.se
Postat av: Soffan

HAHA I will give you some!

2008-03-11 @ 23:08:09
Postat av: Tessan

hahah jag sa till malin att jag trodde du skojjade, men hon var stensäker på att ni skulle köpa en..så skyll på henne ;P mohahah

2008-03-12 @ 10:07:28
Postat av: Camilla

Jaaadu jag förstod faktiskt att du skojade....härreguuu vem har råd med en miljonbåt??? Jag tycker ändå att näst sista båten skulle passa dig rätt ok!!! ;)

2008-03-12 @ 16:08:44
Postat av: Maddiie

haha :D ja man kan ju önska att man hade råd med en sån

2008-03-12 @ 16:13:56
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0