Hejja Sibel

Nu är vi mätta i magen och andra chansen har precis slutat. Jag hejjade faktist på Sibel, tycker jättemycket om hennes låt!!
Mina åsikter om Nordman tar vi en annan gång...
Helt ärligt så ska jag snart gå och sussa, jag är jättetrött och en hotellsäng är ju aldrig fel. I morgon är det båtmässa för hela slanten, sen åker vi hem...
Jo, en sak till...Ni som vet hur otur vi har med våra bilar....Jag ska berätta en ny sak i morgon som har hänt. Ska bara ta en bild på den först *haha*

Här är utsikten från Svärföräldrarnas svit. Globen i rosa...
image982

Här sitter vi nu, svärfar är populär i mina ögon för tillfället för han sitter och äter på en ost som luktar fotsoda. Jag håller på att spy... :D. Jag bad Micke ta av sig sina strumpor men kom på att det inta va han som luktade den här gången...
image983


Kommentarer
Postat av: momsi

Söta päron du har :)

2008-03-10 @ 11:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0