Båtmässa

Ja trippen till Sthlm i helgen var ju hemskans trevlans. Anledningen till att Micke står med huvudet bort på alla bilder är för att han dreglar...
Vi funderar starkt på vilken båt som ska bli vår. Vi funderar så det knakar, pratar för och nackdelar, konverserar, och ser allmänt fundersamma ut mot varandra. Vilken båt tycker ni vi ska glida runt med på franska rivieran i sommar? ( Alltså då kan ni ju ta bort båten min svärfar sitter i, han kollade bara på "små" båtar vilket absolut INTE var intressant för våran del )
Den dyraste båten tog jag ingen bild på men den kostade 11 Miljoner. Det tycker vi var liiite väl dyrt för våra plånböcker, vi har lagt gränsen vid 6.....miljoner alltså.
Bilden som jag tog på motorn ( hans röv råkade komma med ) var den motor jag tyckte vi skulle ha, lagomt många hästar. Men Micke säger att det är för lite...


image986
image987
image988
image989
image990
image991
image992
image993
image994
image995

Kommentarer
Postat av: Saris

Tack så mycket. Kanske blir lite slingor i håret oxå=)
Ja tapeten är sååå himla snygg. Bara längtar tills den kommer upp på väggen och jag kan flytta in allt i nya lyan.
Snygga båtar. Älskar att gå på mässa. Man blir så sugen på allt man ser.

2008-03-09 @ 23:10:20
URL: http://sarriiis.blogg.se
Postat av: Sophie

Men heeeeeeej Sara! Ska ni köpa båt? Fan vilket lyx. ska ni bila ner den till france eller? jag vill åka med. Ses imorn! hejsi

2008-03-10 @ 13:35:16
Postat av: Camilla

Den näst sista båten röstar jag på!

2008-03-11 @ 17:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0