Resdag....jaa...semesterminnet sviker...

ÄNTLIGEN!!!...har vi ett internet som fungerar någolunda. I två dagar har vi försökt att få igång det men imorse tog Sara tag i saken och gick och pratade med fru engelska om saken. Tur är att paret som äger stället är engelsmän säger jag bara, jag är urkass på franska...

Men nu är vi på plats. Jag och Miiikaaal njuter av strålande sol, 30 grader varmt och 24 i havet. Idag har jag tyvärr bränt mina axlar rejält men vad fan gör det när man är på franska rivieran...

Nu ska jag göra ett försök men bilder. Antar att det kommer gå väldigt sakta i detta U-land. Blir galen när inte saker och ting fungera. Herregud...2008 och internet ska väll inte vara så jävla konstigt...eller?

Nääää jag är ledsen, måste kolla upp det där med bilderna senare....ÅTERKOMMER...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0