Resdag 8 Hej hopp!!

Vi har precis kommit hem från stranden via poolen förstås. Det är så härlig att bada av sig allt salt i poolen när man legat på stranden ett tag. Sjävlklart cyklade jag även idag från min kamera så några bilder därifrån har jag inte. Men ska sno lite bilder från Stefan senare som jag kan lägga in.
Här är bilder från igår vid poolen...

Ikväll har vi bokat bord på en italiensk restaurang. Campingen här bredvid oss är Europas största och han som äger restaurangen har bott i Sverige länge. Skönt att prata lite svenska med folk. Sen har även en annan svensk som mamma & Stefan känner kommit ner...och på torsdag kommer Mathilda och Henke och på lördag kommer mer svenskar *tjoho *
Men allihopa, ikväll hejjar vi på Spanien.


Han lider inte, han njuter :D


Mami vid poolen


Agnes badar, badar, badar...och badar


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul med kort, ni ser ut att ha det hur bra som helst...blir hur avis som helst ju! Hälsa alla! Kram

2008-06-29 @ 19:00:04
Postat av: Malin "Tosse" Jonsson

Hejsan allihopa där nere!!

Ville bara önska trevlig semester, ser ju rätt skönt ut på bilderna o jag lovar, jag är INTE avis :D

Hälsa alla o ha det så bra!!

Kramkram

2008-06-29 @ 20:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0