Resdag 1

Nu måste jag använda min snabbhet på tangenterna. Vi står helt outside eftersom campingen som väntade inte va en camping längre. Inget batteri i datorn och ingen el....här lever vi lyxliv för fulla muggar...haha

Vi startade iaf från Gävle vid elva och nu ca tolv står vi i Helsingborg med utsikt över Danmark. Många stopp och bensträckningar, måltider och glasspauser. Härligt härligt. Åh vad jag njuter av denna semester.
Nu vet jag ju inte hur internetuppkopplingen ser ut för dom närmaste dagarna men det återstår att se...


Puss på er alla






Kommentarer
Postat av: Camilla

Är ni framme? Det evrkar som om att de är problems med uppkopplingen....synd...

2008-06-24 @ 17:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0