Nu bär det av...

...mot ( förhoppningsvis ) varmare trakter...

Allting står färdigpackat och klart, bara några få plagg som hänger på tork. Midsommarafton 2008 blev inte som andra år men det gör absolut ingenting.
Idag har vi alltså packat och donat. Det blev en sväng till valbo där jag hittade shorts och tofflor. Sen när vi kom hem så hade vi bestämt oss för att börja städa och packa men icke.... Vi somnade som två slakt i sängen och vaknade efter TVÅ timmar. Typiskt familjen Jonsson-Lindquist...

Imorgon bär det alltså av. Då börjar även min lilla resedagbok här i bloggen. Ska skriva så ofta jag bara kan och bilder ska ni få se i massor. Vi är ju i Sverige hela dagen i morgon och då har vi ju mobilt internet men sen kan det bli lite svårt innan vi når vårat mål i Frankrike. Det visar sig...

Ja men då kör vi då...imorgon börjar vi med dag 1...






Kommentarer
Postat av: Camilla

Jaha....gick det inte att uppdatera här eller? Jag sak följa resan med spänning!

2008-06-21 @ 20:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0