En vecka kvar...

Återblick på vad som har hänt sen sist jag skrev ( Alla har klagat på mig :D )

- Celine dion i globen. Jag sa till Micke efteråt att "nu halkade du ner till en andra plats, för det där var fan i mig det bästa jag sett i hela mitt liv..."
Det sista jag gör innan jag åker till globen är att lägga ut kameran på hotelrummet. Fråga mig inte varför men that´s me in the shit....*Hurra för mig*

- Jobbet knallar och går. Har inte riktigt kommit på fötter ännu men känner att jag är på väg. Det känns så konstigt att lämna stället nu när man bara efter tre veckor har börjat. Ska ladda upp mina batterier till MAX tills jag kommer hem. Det är iaf skitkul och det är underbart att känna att det är kul att gå till jobbet...

- En student i sina lyckliga dagar. I fredags tog kära lillasyster studenten med tårar i sina ögon. Det är så stort att stå på skolgården och se henne komma utspringandes raaakt ut i livet.  Fem år har gått sedan jag själv stod där  ( fan va tiden går fort ) men jag saknar det inte alls utan njuter istället av alla andras glädjen...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja, så nu sitter jag här med en vecka kvar innan avfärd. Det känns så konstigt att vi står här nu.
I oktober bestämde vi oss för både Celine Dion och att följa med på semester och då var det hundratals mil bort i mina tankar. Och nu är det sju dagar kvar... :D

"Kom ihåg-listmänniska" som jag är så finns allt nu på papper, annars fungerar inte jag. Fyra listor, tre hemma och en till jobbet har jag gjort för att inte glömma någonting innan jag åker. Veckan är just nu helt fullproppad.
Ja som sagt så blir det väl inte så mycket bloggande i veckan heller tyvärr. Har alldeles för mycket att stå i. Men från och med lördag ska jag försööööka blogga varje dag om vart vi är och vad vi gör.
Vi åker på lördag morgon ner mot Helsingborg, sen får ni kika in för resten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0