Trasigt finger

Nu är vi hemma igen efter en trevlig middag på Tant grön. Ja, det blev två glas rosé som sagt och dom satt fint fint :D.
Mitt i alltihopa ringer lillasyster och talar om för oss att Sigge sitter i trapphuset. Jag var så stressad när vi gick hemmifrån så när jag skulle dra igen dörren kom jag på mig själv om mobilen. Jag ställer väskan och börjar rota, Micke säger att vi måste gå och japp....det gör vi, så dörren måste ha stått öppen hela tiden och där satt hunden i trapphuset och väntade...Klantigt I know...


Här är jag hos tant doktorn idag...


Kyckling med fetaostsås...*mmmmm*


Nu ska jag maila schema och skicka rapporter sen är det natti natti. Tänk att jag säger varje dag att jag ska gå och lägga mig i tid...blir s arg på mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0