Slut på resan

I´m alive..

...Och åter hemma i kära Gävle. Efter fyra veckors resande sitter jag i min gosiga soffa igen och bara njuter. Har packat upp och håller på att tvätta rent alla grejer. På måndag startar hösten 2008 i mitt liv, då börjar jag jobba igen...

MEN innan dess så ska jag roa mig i helgen tillsammans med vänner. Imorgon blir det ett glas vin med snyggaste brudarna i stan..... Annika & Fanny, sen på lördag blir det fest *tjoho*...Då smäller det...


Här är jag och min dubbelhaka när vi sjunger karaoke...

Lek i havet

Mer lek i havet

Jetskiguys

Två bakfulla snyggingar

Gänget



Kvällen när vi kom hem tio över fem på morgonen *tjolahopp*

Micke och henk låååååångt där borta

Trevliga svenskar

Snyggot

11-års kalas...med the swedishgäng



Herreguuuud va fort det gick att ladda upp bilderna. Det är jag INTE van vid. Nu ska jag dricka rosé med David och snyggot...hej hopp

---------------------------------------------------------------------------------------

Glömde ju att berätta att Sigge är hemma igen. Vi stannade i Västerås igår och plockade upp honom. Tack snälla goa, underbara världens bästa svärmor & svärfar för att han har fått bo hos er. Ni är värda guld båda två. I love you...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Brun o sommarblond, fina bilder!

2008-07-18 @ 10:18:59
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0