Kräftpremiär...

...för mig i min emsamhet ikväll. Jag hade bjudit över lille ankefar men eftersom det blev senare än väntat simmade han in i vassen och somnade gott.
Appropå gott så va det de. Åh vad jag har längtat efter att få äta dessa små fula gobitar :D

Igår va det fest hos snyggAnnika, subbgänget var samlat och vi hade det supertrevligt. Kvällen slutade på Suncity och otur nog gick jag därifrån med nackvärk och huvudvärk. En kille knuffade in en anna kille rakt in i mig. Tack sa jag och drog upp det lite längre fingret...
Träffade gamla goda vänner och fick mig ett gott skratt. Även i morse skrattade jag och Micke åt allt.

Ja och dagen idag har inte varit seg för fem öre. Micke frågade vart jag fått energin ifrån när jag ställde till med storstädning. Men jag har ju levt på rosévin varje dag i fyra veckor s tid så att dricka en flaska igår va väl ingenting. Gav mig krafter till att bli städkärring.

Nu ska jag krypa ner under plupps täcke och krama honom. Jag är så himla glad att han finns i mitt liv och jag har kommit undefund med( efter fyra år *blond *) att man ska uppskatta varandra mer. Micke är den största tryggheten jag har i mitt liv och att vara utan honom gör mig halv. Visst är det härligt att vakna upp varje morgon bredvid någon man älskar???


Kommentarer
Postat av: anna

ja sara.... det är underbart att vakna upp med den man älskar..... min älskling har efter snart 8 år friat. det är en underbar känsla. stor kram till dig från anna m grabbarna i leksand.

2008-07-21 @ 11:18:05
URL: http://annasprinsar.blogspot.com//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0