Dagens 1-årsförlovningssemesterdag...

Internet segar och krånglar, därav min dåliga uppdatering. Här kommer en tvådagars:


7/7-08
Det är våran dag idag. 1 helt år sedan vi förlovade oss me and bejbi. Vi firade det genom att cykla in till Saint Tropez, där satt vi med god dricka och god utsikt hela kvällen och bara njöt...
Annars så var vi till en liten by i krokarna och kikade. Helt sjukt att jag gick in i en stor klädaffär och en skoaffär och kom inte ut med en enda påse. Men på kvällen i SaintTropez hittade jag faktist tre linnen så jag blev nöjd tillslut iaf...

Idag
Efter en dags uppehåll från stranden återgick vi till våran beach. Micke och Henke har åkt Jetski idag,dom är helt uppspelta båda två. Ikväll ska vi bli bjudna på mat hos mamma och sen ska vi ner till strandbaren för lite vin och umgås med lite trevliga svenskar. Jag känner att jag börjar längta hem lite smått, är ju så himla hemmakär. Men nu har vi ju bara fem dagar kvar här så jag ska njuta in i det sista...Jag lovar!!

Här kommer lite bilder...


Det här är Henrik...Han är jättesuperglad för sitt nya syklop....oj så han snorklade runt i medelhavet våran Henrik...


Här ska jag och Mathilda upp på scenen...


...och sjunga karaoke, vad annars? :D Vi drog "summer of the 69"


Här är Henrik igen...den här gången är han inte lika glad eftersom dukningen gick till honom


Här är Mathilda...


Micke dricker sin 4678: onde öl på semestern undertiden han lagar middag...


Emilia hälsar på hos oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0