Bloggpausad

Jag har varit lite off med bloggen nu på sistonen och det beror till mesta dels på att jag jobbar och njuter av det som är kvar av sommaren. Har även tagit igen tid med lurvas och mina kära vänner.
Jobbet rullar på super och det är inte alls jobbigt att gå upp tidigt på mornarna. Det vet alla ni som känner mig att det brukar vara... :D

Igår åkte jag och Micke för att köpa glas på kvällskvisten, sen plockade vi upp David också. Glassätandes åkte vi mot hille för lite avkoppling på en strand men eftersom hela byn var där åkte vi vidare. Micke tog oss till Åbyggeby ( hans barndomstrakter ) och där stannade vi och myste. Sigge sprang omkring och Micke & David började leka med en lian. Själva grejen med det hela var att ta sig över vattnet och tillbaka torr. Micke hade inga problem men David tog det säkra före det osäkra och tog av sig kläderna....TUR va väl det...


Ikväll ska vi äta middag med vänner på stan och sen kanske det slinker i ett glas vin eller två. Tyvärr är jag lite handikappad eftersom jag har klämt mitt finger illa på jobbet idag. Men hälsocentralen har bandat om min långe fingervän så nu hoppas jag att den mår bra snart igen :D














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0