Uppe med tuppen...

Japp, jag sitter på jobbet. Efter 3½ timmars sömn.
Mina ögon ÄR öppna, dock inte mycket mer...

Igår var jag i Sandviken hela eftermiddagen/kvällen och tittade på fotboll.
Oj så skoj. Det va så länge sedan jag satt i en fotbollshall...ojojoj...Gud va kul att springa runt och sparka boll, HERREGUUUD vilken träningsvärk jag skulle få...


Idag blir det lugna gatan hos oss. Jag ska fortsätta att kolla på min serie som jag har blivit helt besatt av.
Såg reklamen på femman om att den skulle börja så jag gav mig på ett avsnitt. Sen va det kört.
10 avsnitt har jag sett, på två dagar...

Jag MÅSTE skaffa mig ett liv
haha

image800
Gossip Girl

Kommentarer
Postat av: Caroline

Alla pratar om den serien, hoppas den är lika bra som alla säger.... Ha en skön lördag!

2008-01-19 @ 08:08:14
URL: http://CarolineAnnaMaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0