Tissel & Tassel

...Ja det har tisslat och tasslats...

Älsklingen har svårt att hålla hemligheter. Man ser direkt när han ljuger eller är ironisk.
Jag visste att han skulle ha stora planer för min födelsedag eftersom jag smugglade fram en julklapp till honom på julafton, och vi hade BESTÄMT att inte ge varandra...
Dessutom lägger vi undan varenda öre till våran långsemester som vi ska göra i sommar.


Men iaf så lurade han fram min födelsedagsöverraskning idag.
Torsdagen den 31 Januari åker vi till Sälen.
Vi ska bara mysa...
Åka lite skidor, bada, äta god mat och relaxa
Självklart tillsammans med lite goda vänner

Så nu vet jag om allt.
BRA!!
Då har jag något att se fram emot

Jag älskar dig lovely, you are my sunshine

Kommentarer
Postat av: Lollo

härligt o komma bort en sväng =D

2008-01-08 @ 12:17:07
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Anna

Men Sara...vad glad jag blir att du "hittade" min blogg. Tänk vad världen är liten. O vilken fin blogg du har!!! Vad fina ni är tillsammans du o killen. Jag o grabbarna bus sitter o kollar på saltkråkan. Så fort jag får min egna tid ska jag sätta mig i lugn och ro och kolla din blogg.
Kram på dig. Anna

2008-01-08 @ 17:03:14
URL: http://annasprinsar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0